вторник, 17 януари 2017 г.

Почистване от сняг и обезледяване ама за няма нищо!

Това, че работя във фирма за почистване обяснява откъде имам по изкривени виждания за понятието "чисто" също и по-високи изисквания. Опитвам разбира се да видя и гледната точка на останалите които нямат моят проблем и подобни критерии за почистване.

Преди около 10-на дни (в големите студове и снеговалежи) единствено аз и домоуправителя на кооперацията където живея се бяхме заели със снегопочистването пред входа. Лошо няма, те всички останали във входа са прекалено възрастни. В продължение на няколко дни с Ангел (домоуправителя) отстранявахме снега на смени, през 2-3 часа слизаше ту единият, ту другият.

Съседка от първият етаж ме завари при едно от почистванията и подари бутилка червено вино...

Така след няколко дни почистване от снега най-сетне спря да вали, та да си вземем малко почивка. Много хубаво обаче времето се стопли малко и така дойде денят събота (14.01.2017г.). Снега започна да се топи, купчините от сняг които бяхме направили с Ангел при почистването започнаха да се топят и станаха локви...

Слизам на сутринта в понеделник и какво да видя, през нощта локвите замръзнали и всичко пред входа е на лед! Правя си труда и отивам в магазин Кауфланд, купувам аз 20 кг. морска сол (за собствена сметка естествено) и се връщам пред входа. Разпръснах 15 пакета пред входа (пространството е голямо, някъде към 15 квадрата) което прави по около 1 кг. на квадрат, казвам си е сега до час-два ще се оправи и отивам по задачи.

Свършвам си работа и потеглям обратно към вкъщи, пристигам до кооперацията, паркирам, слизам от колата и тръгвам към входа. Какво да видя? ПРЕД ВХОДА ЛЕД, АМА ЛЕД без проблем може да си направим площадка за кънки!!! Повъртях се аз и гледам, че отстрани на входа се е по разтопил бая, има нещо гнило тук си казах.

Изсипах и останалите ми 5 кг. пред входа барем поне малко да отвърне. На другият ден сутринта излизам до магазина и пред входа бай Марин МЕТЕ С МЕТЛА ПРЕД ВХОДА солта която аз съм купил! Казвам му добър ден, а той ми вика: "Ти ли хвърляш тая сол тука" и започва да ми се кара, че солта се внасяла навътре във входа и цапала!!!

Значи то и мен ме дразни че входа е мръсен тъй като нямаме чистачка и ангажимента по почистването е на хората на всеки отделен етаж, т.е. на който му се чисти, но да ми направят проблем, че съм хвърли сол за обезледяване пред входа и то сол която съм закупил със собствени средства е меко казано нелепо.

Чудя се дали след някой и друг ден няма да ми дойде на вратата някой ядосан съсед за да ме попита защо съм изринал и неговата част от снега.

Няма коментари:

Публикуване на коментар